1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Standardowo zamówienie jest wysyłane w następnym dniu roboczym (Jeśli złożysz zamówienie w dzień roboczy do godziny 7 rano, możesz dostać przesyłkę już następnego dnia). Przesyłki kurierskie dostarczane są zazwyczaj w następnym dniu roboczym po nadaniu. Dostawa do paczkomatu to ok 1-2 dni robocze (98% paczek dociera do paczkomatu już następnego dnia po nadaniu). Istnieje możliwość dostawy paczki do paczkomatu w weekend. W weekend dostarczone będą jedynie zamówienia złożone i opłacone do piątku do godziny 7:00 rano w wybraną specjalną opcją dostawy "InPost Paczka w Weekend" - koszt dostawy do paczkomatu w weekend to 19 zł.
2. Jaki jest koszt dostawy?
Koszt przesyłki przy zakupach powyżej 149 zł jest darmowy (nie dotyczy opcji dostawy InPost Paczka w Weekend, oraz Poczta Polska - Przesyłka Zagraniczna). Do wyboru: kurier DPD przesyłka płatna przy odbiorze, kurier DPD przesyłka płatna z góry, dostawa do wybranego Paczkomatu InPost 24/7, InPost Paczka w Weekend (dostawa do Paczkomatu 24/7 w weekend), kurier InPost przesyłka płatna przy odbiorze, kurier InPost przesyłka płatna z góry, Poczta Polska - Przesyłka Zagraniczna, odbiór osobisty po przedpłacie w sklepie stacjonarnym timsport.pl
W przypadku zamówień poniżej 149 zł, koszty przesyłek są następujące:
- kurier DPD, płatne z góry: 12,50 zł
- kurier DPD, płatne przy odbiorze: 14,50 zł
- Paczkomaty 24/7 Inpost, płatne z góry: 13 zł
- kurier InPost, płatne z góry: 14 zł
- kurier InPost, płatne przy odbiorze: 15 zł
- Darmowa dostawa do sklepu stacjonarnego timsport.pl - timsport.pl, Opole, Kołłątaja 16
- timsport.pl, Opole, C.H. Karolinka ul. Wrocławska
Koszt wysyłki zamówionego towaru poza granicę Polski, uzależniony jest od:
• wagi zamówienia
• kraju przeznaczenia
W związku z tym prosimy o kontakt z nami przed dokonaniem zakupu.
Shipping cost depends of weight of order and destination country. Please contact with us before making purchase.
InPost Paczka w Weekend (dostawa do Paczkomatu 24/7 w weekend) jest usługą płatną z góry 19 zł (Dotyczy zamówień złożonych i opłaconych do piątku do godziny 7:00 rano. Zamówienia złożone i opłacone po 7:00 w piątek będą realizowane w następnym dniu roboczym to jest w poniedziałek). Wysłanie przesyłki następuje po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
3. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?
Nie jest to konieczne. Zamówienie można zostać złożone bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono zrealizowane, ale stracą Państwo możliwość korzystania m.in. z możliwości śledzenia statusów zamówienia, przeglądania historii zakupów, uczestniczenia w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystanie z kodów rabatowych dla stałych klientów itd.
4. W jakim czasie realizowana jest wymiana produktu lub zwrot płatności?
Dokładamy wszelkich starań, aby zwroty oraz wymiany przebiegały sprawnie i szybko. Zazwyczaj czas ich realizacji nie przekracza tygodnia od dnia dostarczenia paczki na nasz magazyn. W okresach wyprzedaży czy wzmożonej sprzedaży czas ten może ulec nieznacznemu wydłużeniu, ale zgodnie z regulaminem nie przekracza 14 dni.
5. Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?
Oczywiście, ale pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji w trakcie składania zamówienia oraz wypełnienia wszystkich wymaganych pól do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki bądź wysłany na adres e-mail podany w zamówieniu. Klient w celu otrzymania faktury VAT powinien zadeklarować w momencie dokonywania zakupu taką potrzebę. Należy poinformować sprzedawcę, czy nabywa się Towar na FV imienną czy jako Przedsiębiorca (podatnik), przy czym podania numeru NIP należy dokonać nie później niż podczas składania zamówienia. Zgłoszenie powyższej deklaracji, następuje poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia, przed wysłaniem zamówienia do Sprzedawcy.
6. Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?
Można dokonać odbioru osobistego zamówienia w wybranym sklepie stacjonarnym timsport.pl:
- timsport.pl, Opole, Kołłątaja 16
Godziny otwarcia od poniedziałku do piątku 10:00 -18:00, soboty: 10:00-15:00
- timsport.pl, Opole, C.H. Karolinka ul. Wrocławska 154
Godziny otwarcia od poniedziałku do soboty 9:00-21:00, niedziela 9:00-20-00
Warunki odbioru osobistego zamówienia:
- odbiór osobisty możliwy jest po opłaceniu zamówienia,
- zamówienia dostarczane są do punktu odbioru zazwyczaj w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sprzedawcy,
- o gotowości zamówienia do odbioru klient zostanie poinformowany w wiadomości e-mail,
- przy odbiorze zamówienia klient zobowiązany jest podać sprzedawcy numer zamówienia oraz dane na jakie zamówienie zostało złożone
7. Czy mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?
Oczywiście, nr konta i dane do przelewu znajdują się w zakładce wysyłka i płatności.
TIMSPORT Sp. z o.o.
KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE
Nr. konta: 04 1140 2017 0000 4102 0885 5563
8. W jakim czasie firma kurierska dostarcza przesyłkę?
Firma kurierska przewiduje dostawę na następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki. Kurierzy nie dostarczają przesyłek w weekendy. Przesyłka w weekend jest możliwa jedynie do Paczkomatu 24/7, pod warunkiem, że zamówienie zostanie złożone do piątku do godziny 7:00 i wybrana i opłacona z góry zostanie specjalna forma dostawy InPost Paczka w weekend" - dostawa do Paczkomatu 24/7 (koszt usługi 19 zł).
9. Jak odebrać przesyłkę z paczkomatu?
W chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu otrzymasz powiadomienie w aplikacji, sms bądź mailem z kodem odbioru. Udaj się do swojego Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją przesyłką. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://inpost.pl/jak-odebrac-paczke-w-paczkomacie
10. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Na opłacenie zamówienia czekamy 7 dni. W tym okresie otrzymasz e-mail z przypomnieniem. W przypadku braku wpłaty zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Jeśli potrzebujesz więcej czasu na opłacenie zamówienia – skontaktuj się z nami:
drogą elektroniczną: timsport@timsport.pl
a także pod numerem telefonu (od pon. do pt. 8-16), tel : 692 484 686
11. Czy istnieje możliwość dostarczenia paczki w weekend?
Istnieje możliwość dostarczenia paczki do Paczkomatu 24/7 w weekend. Zamówienia złożone i opłacone do piątku do godziny 7:00 rano, z wybraną specjalną opcją wysyłki "InPost Paczka w weekend" będą dostarczone w weekend. Koszt usługi to 19 zł. Przesyłki do Paczkomatów 24/7 w weekend, nie obejmuje promocja na dostawę od 199 zł GRATIS! Zamówienia złożone i opłacone w piątek po godzinie 7:00 rano, nie będą realizowane z wysyłką na weekend, ich wysyłka nastąpi w następnym dniu roboczym to jest w poniedziałek. Wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
12. Czy w timsport.pl otrzymam rabat z Kartą Dużej rodziny?
Karta Dużej Rodziny upoważnia do otrzymania kodu rabatowego na 5% w timsport.pl. Aby otrzymać kod rabatowy konieczny jest wcześniejszy kontakt mailowy ze sprzedawcą na adres timspot@timsport.pl. W odpowiedzi na maila wysłanego przez posiadacza Karty Dużej Rodziny sprzedawca wyśle kod rabatowy 5%, który upoważnia do rabatu na cały asortyment. Aby otrzymać rabat konieczny jest kontakt przed dokonaniem zamówienia.
13. Jak powinno być użytkowane obuwie?
Obuwie powinno być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Starannie sznurować obuwie. Nie doprowadzać do nadmiernego zabrudzenia. Czyścić wilgotną szmatką. Pranie w pralce jest zabronione. Obuwie należy suszyć w temperaturze pokojowej z dala od silnych źródeł ciepła. Obuwie ze skóry należy pastować odpowiednią pastą.
14. Czy F.H.U Tim Grzegorz Paliszewski i TIMSPORT Sp. z o.o. to ten sam sprzedawca?
Z dniem 1 marca 2023 F.H.U Tim Grzegorz Paliszewski została przekształcona na TIMSPORT Sp. z o.o.