Najczęściej zadawane pytania

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowo zamówienie jest wysyłane w następnym dniu roboczym (Jeśli złożysz zamówienie w dzień roboczy do godziny 8 rano, możesz dostać przesyłkę już następnego dnia). Przesyłki kurierskie dostarczane są zazwyczaj w następnym dniu roboczym po nadaniu. Dostawa do paczkomatu to ok 1-2 dni robocze (98% paczek dociera do paczkomatu już następnego dnia po nadaniu).

2. Jaki jest koszt dostawy?

Koszt przesyłki przy zakupach powyżej 149 zł jest darmowy. Do wyboru: kurier DPD przesyłka płatna przy odbiorze, kurier DPD przesyłka płatna z góry, dostawa do wybranego paczkomatu InPost, kurier InPost przesyłka płatna przy odbiorze, kurier InPost przesyłka płatna z góry, odbiór osobisty po przedpłacie w sklepie stacjonarnym timsport.pl

W przypadku zamówień poniżej 149 zł, koszty przesyłek są następujące:

  • kurier DPD, płatne z góry: 12,50 zł
  • kurier DPD, płatne przy odbiorze: 13,50 zł
  • Paczkomaty Inpost, płate z góry: 12 zł
  • kurier InPost, płatne z góry: 13 zł
  • kurier InPost, płatne przy odbiorze: 14 zł
  • Darmowa dostawa do sklepu stacjonarnego timsport.pl - timsport.pl, Opole, Kołłątaja 16
    - timsport.pl, Opole, C.H. Karolinka ul. Wrocławska 15


Koszt wysyłki zamówionego towaru poza granicę Polski, uzależniony jest od:
• wagi zamówienia
• kraju przeznaczenia
W związku z tym prosimy o kontakt z nami przed dokonaniem zakupu.
Shipping cost depends of weight of order and destination country. Please contact with us before making purchase.

3. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Nie jest to konieczne. Zamówienie można zostać złożone bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono zrealizowane, ale stracą Państwo możliwość korzystania m.in. z możliwości śledzenia statusów zamówienia, przeglądania historii zakupów, uczestniczenia w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystanie z kodów rabatowych dla stałych klientów itd.

4. W jakim czasie realizowana jest wymiana produktu lub zwrot płatności?

Dokładamy wszelkich starań, aby zwroty oraz wymiany przebiegały sprawnie i szybko. Zazwyczaj czas ich realizacji nie przekracza tygodnia od dnia dostarczenia paczki na nasz magazyn. W okresach wyprzedaży czy wzmożonej sprzedaży czas ten może ulec nieznacznemu wydłużeniu, ale zgodnie z regulaminem nie przekracza 14 dni.

5. Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?

Oczywiście, ale pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji w trakcie składania zamówienia oraz wypełnienia wszystkich wymaganych pól do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki bądź wysłany na adres e-mail podany w zamówieniu.

6. Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

     Można dokonać odbioru osobistego zamówienia w wybranym sklepie stacjonarnym timsport.pl:

    - timsport.pl, Opole, Kołłątaja 16
      Godziny otwarcia od poniedziałku do piątku 10:00 -18:00, soboty: 10:00-15:00

    - timsport.pl, Opole, C.H. Karolinka ul. Wrocławska 154
      Godziny otwarcia od poniedziałku do soboty 9:00-21:00, niedziela 9:00-20-00

     Warunki odbioru osobistego zamówienia:

  • odbiór osobisty możliwy jest po opłaceniu zamówienia,
  • zamówienia dostarczane są do punktu odbioru zazwyczaj w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sprzedawcy,
  • o gotowości zamówienia do odbioru klient zostanie poinformowany w wiadomości e-mail,
  • przy odbiorze zamówienia klient zobowiązany jest podać sprzedawcy numer zamówienia oraz dane na jakie zamówienie zostało złożone

7. Czy mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

Oczywiście, nr konta i dane do przelewu znajdują się w zakładce wysyłka i płatności.

F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski
KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE 
Nr. konta: 04 1140 2017 0000 4102 0885 5563

8. W jakim czasie firma kurierska dostarcza przesyłkę?

Firma kurierska przewiduje dostawę na następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki. Kurierzy nie dostarczają przesyłek w weekendy.

9. Jak odebrać przesyłkę z paczkomatu?

W chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu smsem otrzymasz powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Udaj się do swojego Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją przesyłką. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie

10. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na opłacenie zamówienia czekamy 7 dni. W tym okresie otrzymasz e-mail z przypomnieniem. W przypadku braku wpłaty zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Jeśli potrzebujesz więcej czasu na opłacenie zamówienia – skontaktuj się z nami:
drogą elektroniczną: timsport@timsport.pl
a także pod numerem telefonu (od pon. do pt. 8-16), tel : 692 484 686

 

do góry
Bestsellery
bestseller
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl